Bli en sporty morgenfugl du også.

I uke 35 starter vi igjen opp med morgentreningen! 4 ganger i uken med instruktør!

Vi har spinning 3 ganger pr uke klokken 06.00 og yogaklasse 1 gang pr uke klokken 06.15.

 

Tenker du at dette er alt for tidlig... Det går mye bedre enn du tror! Legg klar treningsklær dagen før og pakk sekken med jobbklær, da er er det bare å stå opp når klokken ringer og komme seg på trening. Og det kjennes akkurat likt ut om du står opp halv 6 eller halv 7. Tenk å møte en morgenfrisk gjeng med et stort flott smil, for det er virkelig en smilende gjeng som trener så tidlig om morgenen.

Slik blir du en sporty morgenfugl:

1. Spise et godt måltid kvelden før. Det er ikke frokosten som teller mest, men måltidet kvelden før. Du kan fint trene på tom mage, men for mange vil det føles godt å få noe mat innabords. 1 glass melk, et eple, en banan eller yoghurt.

2. Legg klar treningsklær og sko. Pakk sekken hvis du skal videre på jobb. Gode dusjemuligheter hos oss.

3. Sov godt - legg deg tidlig kvelden før så du er frisk og rask til en god økt.

4. Fyll på med energi - så fort du er ferdig med å trene, skal du spise en god frokost og drikke mye vann.

5. Å starte dagen med trening fører til at du lettere tar fornuftige valg om hva du putter i munnen utover dagen. Du setter gang forbrenningen og det er letter å holde idealvekten.

6. Du har god tid til å følge opp barn med lekser og andre fritidsaktiviteter når ettermiddagen kommer.

7. Kommer på jobb/ skole med god samvittighet, slipper å tenke på at du må på trening senere på dagen.

8. Sett av 1 til 2 morgener som du ønsker å trene tidlig, da er det lettere å gjennomføre.

 
Vi har åpent i hele senteret  i fra klokken 05.00 mandag - fredag. Enten det er egentrening du vil eller timer!

Velkommen Early bird!